mutiara kata

Aroi Lokcing House (francais steamboat bakar (lokcing) pertama Malaysia)

Followers

blogwalking....

Thursday, January 19, 2012

Israel Syurga Gay



Hak-hak Lesbian dan gay di Israel dianggap yang paling maju dan berkembang di Timur Tengah. Berbeza dengan negara timur tengah lainnya, Israel sangat melindung kaum minoriti ini.

Para gay dan lesbian dari Iran, Saudi Arabia, Kuwait, Iraq, dan negara sekitar, datang untuk bercuti di Israel. Jika di negara asal mereka, mereka harus berpasangan dengan sembunyi-sembunyi, di Israel, para gay dan lesbian dapat memegang tangan pasangan mereka tanpa rasa takut. Mereka dapat berpelukan dan mencium pasangan mereka tanpa rasa khuatir.


Israel memang Oasis bagi gay dan lesbian di timur tengah. Walaupun akhir-akhir ini Lebanon dan Turki ikut-ikutan bersaing untuk mendapatkan pelancung gay dan lesbian dari timur tengah.

Salah satu gerakan terbaru adalah pasangan gay dan lesbian dapat mengambil anak dan melakukan inseminasi buatan. Israel juga mengenal pernikahan sesama jenis.

Para pasangan gay dan lesbian di Israel senang menghabiskan waktu di taman dan pantai.

61 peratus penduduk Israel mendukung pernikahan sesama jenis.

Di Israel, Jordania, Turki, Iraq, dan Cyprus, homoseksual antara 2 orang dewasa adalah LEGAL. Israel merupakan negara pertama di Asia Barat yang mengeluarkan peraturan anti-diskriminasi untuk gay dan lesbian.

Isreal dapat dikatakan : IBUKOTA GAY DI TIMUR TENGAH


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...