mutiara kata

Aroi Lokcing House (francais steamboat bakar (lokcing) pertama Malaysia)

Followers

blogwalking....

Saturday, August 2, 2008

Bentuk Tubuh Singkap Rahsia Peribadi Wanita

Pecah buah
Jika memiliki tubuh pendek, kecil orangnya,wajah manis, wanita itu tergolong dalam golongan pecah buah dan memiliki sifat berani menentang halangan, kuat berusaha untuk mencari kekayaan.

Matahari terbenam
wanita kategori ini tidak begitu baik dijadikan isteri tetapi boleh dijadikan kawan untuk berhibur.ciri-ciri wanita seperti ini adalah berbadan kecil,warna kulit kemerahan,sedikit tanda kebiruan kelihatan di wajah dan alis mata tebal. bagaimanapun mereka suka menyimpan perasaan dan tindak tanduknya kadangkala begitu mengejutkan.

Bunga Lawang
bertubuh kecil, kulit putih kekuningan dan gaya melangkahnuya begitu pantas serta sentiasa mahu cepat pergi kemana-mana. bagaimanapun mereka pandai menyimpan rahsia, sopan santun, mementingkan kebahagiaan rumah tangga dan kaumkeluarga.

Sempadan negara
berbadan kecil, kulit kemerahan,rambut panjang,tingkah lakunya menarik dan banyak kepandaian. wanita seperti ini mempunyai cinta yang teguh,tidak mudah mendengar hasutan org dan amat baik dijadikan isteri.

Mustika lalu
wanita berkulit kuning, bentuk wajah agak lebar, orangnya peramah, pandangan matanya tajam tetapi manis serata menarik. tubuhnya sedang dan tegap dan wanita memiliki suara yang amat mengesankan tergolong dalam golongan ini. orangnya pandai bercakap dan baik budi pekertinya.

Pandan setaman
bagi mereka yang berbadan tinggi,mata seperti org baru bangun tidur dan wanita yang pandai bercakap tergolong dalam gol ini. orgnya setia dalam persahabatan, setiap kenalan dianggap seperti saudara sendiri, pandai meyimpan rahsia, sopan dan akan menyelesaikan segala pekerjaanya serta bertanggungjawab.

Ratna murni
gol ini memiliki kulit kekuningan, bibir merah tua, susunan gigi nampak sama, buah dadanya sedang dan sinar matanya terang. orgnya suka melakukan kerja dengan cepat dan sempurna, tutur katanya menarik hati, pandai menggunakan bahasa yang lembut, suka melindungi suami daripada sebarang cacian atau tuduhan, taat pada keluarga.Amat sesuai dijadikan isteri.

Pisang suluh
memiliki tubuh yang kecil, kulit agak kemerahan tetapi ada juga wanita kategori ini memiliki kulit seperti kulit manggis dan rambutnya genjur. dia dapat memberi kepuasan kepada suaminya.

Sirih terlentang
wanita seperti ini miliki kaki yang agak melintang, jika berjalan kakinya selalu menendang tanah. memiliki sifat yang tidak baik, perangainya pemboros dan melakukan perbuatan keji.

Buah menggis
warna kulitnya seperti buah manggis, hitam tetapi manis. raut wajahnya lembut. wanita seperti ini amat setia dalam bercinta dan ikhlas serta jujur kepada suami.

Gundur madu
tubuh sedang, kulit kuning, mata seperti orang bangun tidur, sorotan mata seperti orang marah. dia amat rajin bekerja, dapat memuaskan suami ketika bersenggama.

Sinar sari
wanita kategori ini memiliki tubuh yang sedang, bibir sedikit lebar, paha agak melintang dan kerdip matanya nampak tersusun. wanita ini tidak memiliki pandangan yang jauh dan selalu melakukan tindakan di bawah sedar.

Kala senja
suka berhias diri waktu petang dam kemudian berjalan ke rumah orang. Tidak elok dijadikan isteri keran khinat kepada suami dan tidak thu mengurus rumah tangga.

Kencana kuning
Memiliki badan yang tegap, kulit kuning, buah dada sedang, rambut tetapi hujungnya kemerahan. Elok dijadikan isteri kerana pandai menyimpan rahsia dan taat.

http://www.hanan.com.my








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...