mutiara kata

Aroi Lokcing House (francais steamboat bakar (lokcing) pertama Malaysia)

Followers

blogwalking....

Wednesday, July 14, 2010

Pergilah Ayu.. T_T

Salam sayang kepada pembaca blog nureen ini. Pertama-tamanya nureen menghulur berjuta kemaafan kerana entry-enrty nureen kebelakangan ini agak melibatkan emosi semata-mata. Bukan niat dihati ingin bergaduh, bertengkar dengan sesiapa jua yang membaca warkah ini. Kususun jari memohon kemaafan padamu kerana kelukaanmu.

Bukan jua niat dihati ini untuk me'delete'mu dari friendlist Facebookku. Namun, tetiba sahaja kuterlihat dikau bukan lagi sahabatku. I'm not do such thing to you, okey.... Diamku bererti hati ini masih sakit, masih pedih, masih berduka dengan apa yang berlaku.

Bila kubaca entrymu usai sahaja habis kuliahku hari ini, nureen tak tahu nak kata. Siapa yang benar, siapa yang salah. Siapa yang berbohong, siapa pula yang jadi tipah tertipu???

Terima kasih kerana mendoakan kebahagianku. Bahagiakah nureen lepas kejadian yang sangat memeritkan itu? Rasanya jauh panggang dari api...Terlajak perahu boleh diundur, tapi terlajak kata?? Hati ini mungkin boleh memaafkanmu, tapi apa yang berlaku, tetap telah berlaku.

Nureen buntu. Pedih dihati ekoran kejadian itu masih belum surut darahnya. Masih mengalir laju. Pintaku, pergilah...Pergilah kau Ayu....Setelah kejadian tempoh hari, semuanya kelihatan sangat kelam. Niat dihati untuk menemukannya dengan keluarga tercinta kufikir berkali-kali.



Hati ini sakit. Terasa diperbodohkan, tapi tidak mungkin untuk nureen jadi pendendam atas kejadian lalu. Pasti terselit hikmah disebalik kejadian itu. Siapa yang bersalah? Siapa yang menipu? Nureen serahkan pada Yang Maha Adil untuk mengadili kalian.

What will happen next? Nureen tak punya jawapan....

Padamu, pergilah dari hidupku. Maaf kerana persahabatan kita seketika cuma. Tapi, itu bukan bermaksud nureen menamatkan tali persaudaraan antara kita.

Wassalam.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...