mutiara kata

Aroi Lokcing House (francais steamboat bakar (lokcing) pertama Malaysia)

Followers

blogwalking....

Tuesday, January 4, 2011

jangan sisihkan daku...


Letto:memiliki kehilangan


dahulu kaulah tempat kubercerita
bercerita segala suka duka
bercerita jerit perihku
dalam mengharungi liku kehidupan

sungguh,
aku tak kuat tanpamu
maafkan aku
ampunkan aku



bukan niat untuk aku melukai hatimu
aku hanya insan lemah
aku mengakui silapku
begitu mudahkah sayang kita yang bertahun hilang?
lenyap dek silap kukali ini?



begitu rapuhkah kasih yang terbina antara kita?
wahai kasihku...
aku akui, bukan senang untuk kuharungi hidup baruku ini
salahkan aku, jangan salahkan sesiapa selain aku

jatuh terduduk bila seorang demi seorang
pergi meninggalkanku...
disaat aku sangat memerlukan sokongan



duhai sayangku,
tidak pernah terlintaskah kalian?
untuk bertanya permasalahanku?
tidak kesiankah dikau meninggalkanku?
terkontang kanting di ibu kota ini?

setiap hariku...
hanya air mata yang menemani,
aku cuba untuk kuat
hakikatnya hati ini amat terkilan
aku bertanya pada diriku
mengapa insan yang baru muncul dalam hidupku
yang sudi memberiku kekuatan?semangat?

aku akui aku tidak pernah berkelakuan begini
maafkan aku
maafkan keterlanjuran perbuatanku
maafkan aku duhai cintaku...



aku tidak tegar hidup tanpa kalian
luluh hati ini..
sudah tak mampu kubendung

rajukku kerna sayang
rajukku kerna rindu
rajukku kerna cinta
aku sayang,rindu, cinta pada kalian



doaku moga Allah melembutkan hati kalian
mintaku agar Allah permudahkan kekusutan ini
agar hubungan kita kembali mekar..
mekar seperti Rosia....



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...