mutiara kata

Aroi Lokcing House (francais steamboat bakar (lokcing) pertama Malaysia)

Followers

blogwalking....

Wednesday, January 19, 2011

ada rindu di hati...

ada rindu yang datang bertandang....


rindu pada Nur Hidayah binti Hassan ketika diploma dulu...
ingin kuberjalan mencari diriku yang dulu
yang lincah berbusiness, yang tabah dan kuat menghadapi dugaan hidup
yang sering menasihati
yang cintakan ilmu agama
yang periang, yang suka menyakat
ah, aku rindu!!


rindu pada puteri hatiku, Nurul Aisyah Sofea
rindu pada si comel ecah yang telah berumur setahun
rindu untuk bergurau dan bercakap dengannya
rindu nak ajar ecah bercakap dan berjalan


rindu pada si dia
si dia yang sering berada di sisiku
tak kira di kala aku susah mahupun senang
moga hatimu tidak pernah berubah untukku
diriku sentiasa memohon agar dipermudahkan urusan kita


rindu pada zaman bergelar student IPTA
terlalu banyak kenangan manis...
kenangan pahit, suka duka
bersengkang mata menyiapkan kerja
student last minit


rindu pada kampung halamanku
walaupun baru sebulan lebih aku tak pulang
rinduku bukan kepalang
aku tak kisah bila ramai yang kata aku anak manja
rindu nak peluk mama!!!


-AKU RINDU-







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...