mutiara kata

Aroi Lokcing House (francais steamboat bakar (lokcing) pertama Malaysia)

Followers

blogwalking....

Monday, July 20, 2009

PERGILAH RINDU

Pergilah rindu,
Aku x memerluknmu,
Kehadiranmu lgsng ku xpinta,
Kehadiranmu mggangu ketenteraman hdpku.

Pergilah rindu,
Bawalh b’sm sgl kenangan,
Kenangan manis…
Serta kenangan pahit ini.

Pergilah rindu,
Selagi aku bergelar mahasiswa,
Selagi aku bergelar seorang gadis,
Selagi itulh khadiranmu x kuperlukn.

Pergilah rindu,
Pergilah dan usah kau dtg lg,
Menjenguk hidupku,
Izinkn aku bahagia di sini.

Pergilah rindu,
Usahlah kau seksa diriku lagi,
Hentikn semuanya,
Izinkn aku mulakn hidup br di sini.

Pergilah rindu,
Ingin kunikmati sgl nikmat
Yg dikurniakn kpdku,
Agar kebahagian masih lg kurasai,
Walaupun tnpamu di sisi.

Luahan rasa nureen2205

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...